Kızlar Bursa hayat hastanesinde doğum yapıcam inşallah fakat organizasyon pahalı ona o kadar para vermeyi gereksiz buluyorum açıkçası şu dönemde kendim bikaç tül ve balon aldım ufak tefek fakat hastane ödemesini yaparken sadece kapı süsü dediler süsleme yasakmış. Bu hastanede doğum yapıp başına gelen var mı tecrübelerinizi bekliyorum 😇