genc2kizannesi Aytekin7 2 pijama takımı, 1 gecelik sabahlığıyla bir takım, lohusa tacı, terlik, emzirme sütyeni, atlet, depend, kağıt havlu, yüz havlusu, ıslak mendil, göğüs ucu kremi, göğüs pedi ve çarşaf ile yastık kılıfı
Semrabaris Aytekin7 ben iki üç tane lohusa için takım koydum ikk tane üstten düğmeli yaşlıların giydiği bitanede lohusa pijama takımı terlik göğüs pedi ıslak mendil peçete hasta bezi iç çamaşırı hevluda koyucam gerek varmı bilmiyorum bebek bezi iki takım hastane çıkışı pişik kremi bı küçük valize anca sığar bebek ihtiyaçlarıyla birlikte acaba küçük valize koysam komik mi olur acaba🤷
Churcill Aytekin7 çorap, havlu, çöp poşeti, patik, yelek mutlaka koyun derim hastaneler sıcak oluyo genelde ama insan doğumdan sonra üşüyo. Genel olarak da gecelik düğmeli pijama takımı hasta bezi hastaneden çıkarken giymek için kıyafet benim kullandıklarım bunlardı.
ElifKarata Aytekin7 Depend 2 tane altüst pijama 1 tane gecelik Gogus pedi Çorap atlet iccamaşıri çetik yelek uzun hırka Terlik Kağıt havlu peçete El havlusu
genc2kizannesi Semrabaris çok fazla takım koymuşsunuz bence 2 yada 3 tane yeterli olur 2.kez dogum yapicam sezeryan dogum yaptım tecrübem olarak söylüyorum
Deletedmom_85 Dilooo crocs alacaktım ama baktım gereksiz pahalı zaten bir sürü de masraf yapıldı. Normal bir terlik aldım geçtim çok düşündüm alırken de aman dedim hastane için bı özel terlik almaya ne gerek var beni mi begenecekler
Deletedmom_85 Düğmeli 2 tane pijama takımı + sabahligi Hırka Düz rahat tülbent ( tesettürlüler için ) Terlik Göğüs pedi 2-3 tane İç çamaşırı/atlet 2-3 tane yarım sporcu sütyeni cuplu (Emzirme sütyeni yerine) Çorap Havlu ne olur ne olmaz diye Kağıt havlu Depend/normal ped Hastane çıkışı için temiz kıyafet Kirli torbası Ha birde küçük su torbası koyacağım. Hemen duş alma imkanım olmazsa sütüm gelsin diye sıcak su torbası koymayı düşünüyorum goguslerime. İyi geldiğini duymuştum denemekten zarar gelmez. Veeee tabi ki hoşaff💞
Dilooo ElifKarata bende bunlara bakıyorum rahat olur diye düşünüyorum nasıl geldi mi terlikler rahat mı