Eflinshine doğumdan sonra doktorum demişti sadece perine kası degil göbek kası üzerinde de çalışmak lazım diye ama ben toparlanamadım ki üzerinde çalışayım sarkan göbeğim vardı kaşlarımı kastığımda arada iki parmak boşluk vardı hemen hemen her kadında oluyor ama ileri boyutu böyle sıkıntılara sebep olabiliyor, 10 aylıkken de hamile kaldım sonra, ama inşaAllah selametle atlatırız doğumu inşaAllah, kaslar üzerinde durmamiz lazim çünkü normal hayatı sağlığı çok etkiliyor en basitinden bir müddet sonra aşırı bel ağrısı yapıyor…