Kskn5634 Essss1987 ikinci doğum daha rahat oluyor diyorlar kaslar gevşediği için doğru mu yoksa pek bir farkı yok mu acaba
Essss1987 Kskn5634 ilkinde aşırı korku vardı acemilikten.Çok korkmuştum yaşımda küçüktü.İnsan kasılıyor ister istemez.İkincide hem daha bilinçliydim ve baya rahattım daha kolay geçti.Ama tabi ilk doğumla ikincisi illa farkeder arada 15 sene vardı ama
Nur3955 Kskn5634 ikincide az fark oluyor ama üçüncü daha kolay oluyor tabi ilki ile ikinci arasında fark var ikinci genede kolay ilkine nazaran
Kskn5634 Essss1987 Allah selamet versin inşallah çok güzel kolay geçsin doğumunuz 🌹 ben de kararsızım ağrısından ziyade adet düzenini bozduğu için de istemiyorum ama korkuyorum da 2.bebeğe hazır değiliz😄
Essss1987 Kskn5634 Bizde 3. Ye hazır değildik.Bebeğim 4 aylıkken kaldım.Ama şuan iyiki olmuş diyorum yaş 36 oldu.Nasipte ne varsa o oluyor korunmada hikaye.Allah nasip etsin yeterki
Essss1987 Nur3955 Baş aşa döneli çok oldu.38+3 oldum doğum zamanıdır diye düşünüyorum.Ama gelmeye niyeti yok sanırım
Feryes Nur3955 bende 41+2 oldum doğum baslamiyor sancı su hicbisey yok neler yapabilirim doktor da bekliyor hala Sünni sancı ile başlatmiyor