EceNaz26 Karnımın sağ tarafı sol tarafa göre bariz daha şiş. Karnım çıkmaya başladığı ilk günlerden beri böyle suan daha belirgin. Sebebi ne olabilir ultrasonda bebek de sağ tarafdaydı ondan olabilir mi?
Yeniannis-s EceNaz26 benimde öyle hep sağda ve arada sertleşiyor sanki kendini daha çok itiriyor gibi