aysegul_001 39 yaşındayım 3. Bebek için genel muayene için Esmen e gittim amh. Testi istedi devlette yaptırıp götürdüm 0.11 sonuçla hamile kalamazsın direk tüp bebeğe yönlendirdi. Bir dahaki ay hamile kaldım kendiliğimden. Tekrar ona gittim aaaa mucize olmuş dedi. Sonra 2 li test yaptırmak istedi ben istemiyorum dedim engelli bir çocuğa daha bakarım diyorsun yani dedi bana.(ÖZEL bir çocuğum var) Allahin dediği olur dedim yaşım zaten 39 riskli çıkar sonuç ve ben aldırmam hamileliğimi zehir etmek istemiyorum dedim. Yaklaşımı hiç hoşuma gitmedi. Bir daha da gitmedim devlete devam ediyorum zaten.