Zynpcl Ilaydakurt03 aaa gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşallah 😊😊 bu arada ne dedi bende merak ettim ve doğum ne zaman 😊😊
eymeninannesii Biz de 14+6 yız şuan haftaya cuma inşallah cinsiyetimizi öğrenicez allahım nasip ederse sırt ağrılarım var benimde aslında fazla kiloda almadım ama
Efder Bende. Gittim bugün doktora yine çıkıntı var dedi edepli bebeğim eliyle orayı kapatmış baya uğraştı dr ama dedi ki tipik bi çıkıntı değil biraz daha büyüsün on gün sonra tekrar gel ne demek istedi anlamadım kız bebeklerde çıkıntı oluyo mu bileniniz varmı😁🤷🏻♀️
YadeOmer angelrosee güzel gidiyor elhamdulillah şuana kadar bana hiç rahatsızlık vermedi kuşum 🙏 ❤️ Haftaya da cinsiyetini öğrenmeye gidicez inşallah öğreniriz
YadeOmer Tlaytas ne güzel öğrenmişsiniz bende Pazartesi 15+3 de gideceğim öğrenirim o zaman inşallah 😌🙏
Ozgeaysuda Mutlulukgeldi benim de 16+2 hafta dayım ayaktayken karnımın ust tarafı sert oluyo alt taraf daha yumusak sizinde mı oyle
Efder Srylcnkya ne bileyim canım video çektik kaç sefer baktım çözemedik gitti on günü bekleyecez yine 🤣