[silindi] angelrosee bende 14 haftalıgım kasıklarımda agrılar oluyor normal mi bilmiyorum ama bulantılarım geçti sadece hala koku hassasiyeti var
angelrosee [silindi] elhamdulillah kaşık ağrılarım çok nadir ama sen bir lökosit Ler’ine baktır istersen bende kaşık ağrısı olduğunda anlıyorum hemen idrara baktırıyorum lökositler tavan yapmış ihmal etme canım sağlık ocağında bile yapıyorlar
angelrosee Cgdm123 ben ay sonu gidicem 2 hafta önce gittiğimde de erken olduğu için daha uyarılara başlamadı
Berfin2626 Srylcnkya kalp atışlarını hissediyorum zaten ❤️ Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏
Pelinizm angelrosee Yok ben öyle sertlik falan hissedemiyorum daha 🙈 düz yattığımda sadece içimde kelebek kıpırtısı gibi bşy hissediyorum hani belli belirsiz 😍 Ben onun minnak kıpırtı yapan ayaklarını yerim yerrrrrrrrr🙈😍
Cgdm123 Yldzhh Zuhales nemlendirici sürebilirsin bide göbeğin falan kasindigi zaman kasimicakmisin yirtilirmus gobegin falan
Srylcnkya SuAte bende sırt agrısı baş agrısı acayip oluyor ama bulantı falan gecti canm midem bulandıkca süt içtim yogurt yedim gecti şükür canm belki sanada iyi gelir canm bebek açısından da iyi canm süt yogurt falan 😊😉