Ilaydakurt03 Yldzhh Kaçıncı hafta da ve cinsiyeti ney 😍 bu arada hayırlısıyla kucağına da alırsın inşallah tez zaman da 💕💕
angelrosee Kızlar sizde karnınızda sertlik dolandığı oluyormu sanki bebek orada toplanıyor gibi bir his ama Emin’de olamıyorum bu durumu yaşayan oluyomu
SuAte Srylcnkya aynıyız canım ama ben hissedemiyorum, baş ağrısı,bulantı, yürüdüğüm zaman da sırt ağrılarım oluyo 😖
Srylcnkya SuAte bende sırt agrısı baş agrısı acayip oluyor ama bulantı falan gecti canm midem bulandıkca süt içtim yogurt yedim gecti şükür canm belki sanada iyi gelir canm bebek açısından da iyi canm süt yogurt falan 😊😉
angelrosee hunilimom bende 16/2 deyim ama hamile olduğumu bile unutuyorum ben birde 2 kere bebeğimi kaybettim biri düştü birinin kalbi durdu o yüzden hep bir panik içindeyim sizde de böylemi hamileliğiniz rahatmı
brcslmn Kızlar ben de kansızlık var doktorum hap verdi ama yutanıyorum daha doğru vitamin hapı felan hiç bişey yutamıyorum 14+2 yim mide bulantılarım fazla sürekli çıkarıyorum(afedersiniz) kilo bile verdim yani ne yapsam kansızlığım geçer
Sinem11 Bende 13+5 ilk hamileligim hareketlerini ne zaman hissedicem merak ediyorum🙄 12. haftada doktor erkek dedi ama cuma günü bir daha gidicem inşallah kesin ögrenebiliriz🤰
SuAte angelrosee ben de bi kere kaybettim, rabbim aynısını,benzerini,beterini birdaha yaşatmasın inşaallah..
hunilimom angelrosee Allaha şükür çok rahat geçti normal de mide bulantısından çok korkardım ama hiç olmadı asermem olmadı sadece uyku coktu bende halsizdim Inşallah bebeğini sağ saglim alirsin kuzum cinsiyetini ogrendinmi
Yldzhh brcslmn neden öyle oluyor ki acaba doktoruna bi danis bende kullaniyorum hic oyle bisey olmadi ilacin adi nedir