emelldemir Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim göğüslerim çok büyüdü sütyenlerim olmuyor büyük sütyen bedeni mi almamı önerirsiniz sizler nasıl yaptınız destekli mi ya da şimdiden emzirme sütyeni mi kullandınız yardımcı olur musunuz
Deletedmom_85 emelldemir desteklilerle rahat edemezsiniz bence. Ben günlük yarım sporcu Atleti kullanıyorum çok rahat oluyor. Büyük beden öyle bir şey tercih edebilirsiniz. Sutyenler çok rahatsız bence
Minigiim-vebenn52 emelldemir destekli tsktım bi süre ya ama sonra hem rahatsız etmeye başladı hem de süt kanallarını tıkıyomuş sonra normal balensiz südyen aldım ben demirsiz onu kullanıyorum sarkar diye korkuyorum ama Napim diğer desteklileri takınca da ağzıma girecek gibi oluyolar
269522 emelldemir evet daha büyük beden sütyen al canım emzirirken de büyüyor çünkü 😂 hem şuan hamileyken hem emzirirken kullanırsın emzirirken sıkan sütyen giyilmiyor pek süt kanallarını sıkıştırır :)
emelldemir Deletedmom_85 doğru destekliler biraz acı veriyor çok da büyüdüler şimdiden deneyeyim dediğinizi 😊teşekkür ederim
emelldemir Minigiim-vebenn52 aa süt kanallarını tıkadığını ilk defa duydum Korkmayın bebek emince zaten bi anda sönüp sarkıyor o da mecbur sonrasında dikkatli sütyen kullanımı gerekli
Kskn5634 Kasmaya gerek yok balensiz olanı kullandım ben de sarkarsa sarksın yahu biz kadınız emziriyoruz olsun o kadar rahatınızdan olmayın zamanı geldiğinde istesenizde istemesenizde sarakacak zaten 😄
littlechick Eğer kupları oluyorsa arkadan sıkıyorsa arkadan büyütmek için ek aparatlar satılıyor onlardan alabilirsiniz
emelldemir littlechick yok sütyenden çıkıyorlar artık baya büyüdüler arka aparatı kullanıyordum zaten 14 haftalıkta böyle daha nasıl olacaklar bilmiyorum
karaguzelirem_ Ben penti den balensiz sütyen aldım sporcu atleti tipinde kumaşı penye den ve çok rahatlar XL aldım zaten penye olduğu için asla sıkmıyor terletmiyor
Esenha Sirttan dar oluyosa uzatmalar var 15 liraya aparat gibi ama beden olarak buyuduyse telsiz lazer kesim sudyenler yda pentinin yok gibi sudyenleri rahat
emelldemir Esenha evet büyüdüler öyle telsiz rahatlardan almak mantıklı çok acı veriyor bazen göğüslerim