Selinmoms hiç sıkıntı stres yapmayın, ağrılarınızın şiddetini anlayabiliyorum ben çok çektim hatta Allah koruusn bebeğim düşüyor dedim …ben de 17. Haftama giriyorum pazar günü 🫠 tek kullanımlık suda eriyen şase verdiler bol su ile bir hafta içinde toparladim umarım yenilemez. Hepimize sağlık sıhhat ve konforlu gebelik diliyorum 🤰💌🧿🙏