5+6dayım ilk gebeliğim çok hafif kahverengi bi akıntı gördüm ped koydum devamını bekliyorum ama stresten midir nedir sıcak bastı ellerim titriyor tansiyonum düştü… yarın ctesi doktora da gidemiyorum. Kasık ağrılarım oluyor arada korkuyorum bi sıkıntı olabilir mi normalmmi