Symnr166 Kızlar çok kötü hastayım doktorada gidemiyorum ilaç içemediğim için burnum ful tıkanıyor nefes alamıyorum başım çok ağrıyor gribi ne geçirir en kısa burnumu nasıl açabilirim? Lütfen biraz yardım edin doğal yöntemlerle
Fasulyeveannesi_ Symnr166 ya lütfen doktorunuza danışmadan bizlerden ve sağdan soldan öneri ile ilerlemeyin. Herkesin vücudu, herkesin gebeliği aynı değil lütfen bilinçli hareket edin. Doktorunuza danışmadan asla bişey kullanmayın.
Yavru-kus Symnr166 canım geçmiş olsun öncelikle sıcak suya yani kaynamış bi 5 dakika beklemiş suyun içerisine 1 tatlı kaşığı bal ve yarım limonu sık karıştır iç çok iyi geliyor ben bu şekilde atlattım sana da şifa olur inşallah
Duygu8178 Symnr166 eczaneden okaliptüs yağı ya da deniz suyu alıp deneyin işe yarıyor. Ben okaliptüs yağı ile burnunu açtım.
Gaye1402_ Symnr166 ben gribi çok ağır atlatan biri olarak 6. Haftamda grip oldum 1 hafta süründüm göz nezlesine felan da çevirmişti burnuma şırıngayla su sıktım diğer taraftan çıktı öylelikle rahatladım diğer türlü bol su ve yastığı biraz dik tutmanız iyi olacaktır geçmiş olsun
Symnr166 Fasulyeveannesi_ canım zaten ilaç antibiyotik önerin demedim mesela atıyorum sıcak su buharı burnu açar vs gibi öneriler istedim