Merhaba hanımlar tüp bebekle hamile kaldım bin şükür . Fakat kafamı karıştırdılar transferin 10. Günü testim 402. 12. Günü 1470 çıktı fazla yükselmiş dediler baktım iyi mi kötü mü diye mol gebelik diye bişey çıktı karşıma moralim bozuldu acaba böyle artış yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren var mı ?