Elif5509 Dün doktora gittiğimde doktorum bebek doğum pozisyonuna girmiş aşağıda dedi. Erken değil mi ? Sizinkiler ne durumda ? Erken doğma gbi bşey olmaz di mi ?
gizem-cbn Elif5509 benim bebişinde başı aşağıdaydı bi gittiğimde ama doktor erken doğar falan demedi öyle olsa sana söylerdi doktor bence o daha çok döner
iremnur_17 Elif5509 ilk aylardan beri baş aşağı duruyor oğlum 😅 ama öyle bir şey demedi doktorum 32+4 üz
Pnar3534 Elif5509 bende 33+6 ym benmkide aşağı dönmüş ancak kanala girmemiş. Pozısyonu ıyı dedi benmki için . Önemli olan kanala girip girmemesi
Elif5509 gizem-cbn ya yüzünü hiç göstermedi doktor benm şuan yüzünü görmem gerekiyodu pozisyonunu sevmedim dedi ne olur ne olmaz diye nst ye aldı çok hafif iki sancım çıkmış sadece bundan bişey olmaz dedi ama bi korkmadım değil
Elif5509 iremnur_17 benmki de erkek 28 de aşağıda hissetmeye başladım bebeğimi doktor da aşağıya inmiş dedi dün de doğum pozisyonuna girmiş dedi ne olur ne olmaz yine de sen çok yürüme dedi ama bilmiyorum
Bayramiye Canım başı aşşada olması doğum pozisyonu demek değil doğuma hazırlık sürecinde evet ama doğum olması için kanala girmesi gerek bebeğin benim de uzun zamandır baş aşşa ama hiç bi belirti yok korkma erken doğum riski falan değil bu durum
Elif5509 Bayramiye valla içimi rahatlattınz ilk bebeğim tecrübesizim niye böyle oldu deyip duruyorum artık hareketleri hep aşağıda ama alt karın tarafında
iremnur_17 Elif5509 bizde risk yok diye sizde olmayacak değil tabiki doktorunuz söylemiş zaten. İnşallah zamanında gelir 🙏🏻
Elif5509 Pnar3534 bana pozisyonunu çok beğenmedim dedi işte o biraz karıştırdı kafamı ama öyle olsa sancı çıkardı değil mi ?
1cocuklumom Elif5509 oo kaç kere döner daha merak etmeyin bizimki de öyle ama aşağıda değil doktor sürekli değişir dedi