tugcesakzci yok aslında sancım oluyor risk var diye yatıyorum sürekli sadece ufak tefek işler yapıyorum bulaşık toplama falan. Yemeği mi fazla kaçırdım acaba dedim ondan karnım şişmiş olabilir mi o mu rahatsız ediyor acaba. Sürekli hastaneye gitmekten sıkıldım ama geçmezse gideceğim mecbur🥺 çok sıkıldım diye önceki 2 gün akşam yürüyüş yapmıştım kısa süreli dün gece hafif sancı olmuştu ama ondan mı acaba 🤦🏻♀️