nnurergun_1103 Arkadaşlar merhaba gebelikte Farmasi çay ağacı sprey kullanıyorum göğüs aram da mantar oluşuyor ve sadece o yatistiriyor bebeğe bı zararı olur mu mantar için alerji kremi kullanıyordum daha önceden gebe kalınca kremleri kullanmadım