Eflinlina Ayselina6 ben gün almayı bekliyorum nasipse 11 de cagirdi doğum için konusucaz sezeryan istiyorum
Ayselina6 dasuu99 Ohh süper çok az kalmış🥹😇sağlıkla kucağınıza alın inşallah💖 benim de 5 Ocak( 38+0 ) da alacak doktorum
dasuu99 Ayselina6 ay sizin de az kalmış 🥺🤍 sağlıkla kavuşalım inşallah 🩷 anesteziye karar verdiniz mi?
Ayselina6 dasuu99 Evet çok az kaldı🥹☺️ Biz spinal olarak karar verdik doktorumuzla☺️ En rahatı olduğunu söyledi. Diğerleri fazla ağrı yapıyormuş sonrasında🙈 Biraz endişe ediyorum ilk defa sezaryen doğumum olacak nasıl ilerleyecek süreç hiçbir fikrim yok🥹