FatmaE 36+5 haftalık hamileyim bir haftadır var ama bugün aşırı oldu belime ara ara sancı giriyor ama vajinamdaki ağrı yüzünden neredeyse yürüyemeyecek hale geldim sizce hastaneye gitmeli miyim?
Sema_nur FatmaE bende 36+5im yaklaşık 3 gündür artan ağrılarım vardı bugün kontrolde nst istediler düzensizde olsa sancı çıktı doğuma hazırlanıyor vücut gayet normal dedi doktor
UralYlmz FatmaE 24+3 ikiz gebeyim neredeyse 12-13. Haftadan beri aynı ağrıyı yaşıyorum. Doktorum bir problem görmüyor rahim ağzı uzunluğu normal çıkıyor. Ben yorulunca çok artıyor ağrım.ekstra bir şikayetiniz yoksa yorgunluktan vs olabilir.
dnzmom_ FatmaE 29 haftayım ve yorulduğum zaman aynı sizin gibi ağırlarım oluyor. Belki sizinki doğum belirtisi olabilir zaman yaklaşmış bi doktora görünün isterseniz
Temmuzmucizesi26 Maryhoney bende 22. Haftadayım bende yaşıyorum bu haftalarda ağırlaşmadık daha normal değil diye düşünüyorum. Doktora da gittim acile de gittim kaç kere ama bi sorun yok diyorlar 🥲 ayağa ilk kalktığımda resmen zorlanıyorum adım atmakta. Gece yatakta dönemiyorum bir tek bende var diyordum normal galiba
Melike_4949 FatmaE yani bilmiyorum çok şiddetli ise kontrole gidebilirsiniz ben normal diye biliyorum bebek baskı yaptığı için oluyor
Lalemm86 Temmuzmucizesi26 bendede 23 gibi başladı bende uzun süre yürüyemiyordum dönüşler zorlanıyorlar karnımda sertleşmede olunca bacaklarımda kramp magnezyum kullanmaya başladım vanina ağrımda geçti rahatladım resmen
Zeynep123321 Benimde öyle ama bnde enfeksiyondan öyle oluyor bi ona baktr canım istersen 29.haftamdaym Temmuzmucizesi26
Karbeyaz_ Temmuzmucizesi26 ekisiksiz aynı şeyleri bende yaşıyorum cnm 22 haftalığız 1 hafta sonra kontrolüm var öne almak istedim alamadım senin doktorun normal dediyse o zaman normal ni durum bu🥹
Sumyson Temmuzmucizesi26 ayy ben de sadece bende var sanıyordum. Yaklaşık 20.haftadan beri ben de yaşıyorum aynı durumu. Doktorum kilolu olarak hamile kaldığım için olduğunu söylemişti yani kilodan dolayı baskı yaptığını. 28.haftaya giriyorum hala daha aynı ağrı var sanırım doğum yapana kadar da geçmicek 🫤
Memuranne2 Banim de sağ kasık ağrım çok şiddetli 37. Hafta bugün dr gittim Dr doğuma az kaldı ondan sorun yok dedi magnezyum iç çok ağrı olursa sabah akşam iç birde ılık duş al dedi rahim kendini hazırlıyor dedi. Durulmaz bir ağrı ise Dr sorun yine de
Sema_nur FatmaE o kadar haklısın ki aynı şeyleri yaşıyorum yürüyemiyorum oturamıyorum bi an önce zaman geçse diye dua etmeye başladım
FatmaE UralYlmz Son haftalarda artan bel ve kasık ağrım var sadece ama dinlenince sabah uyanınca geçiyor
Tugba-ikizler UralYlmz bende de aynı durum var bende ıkızlere hamıleyım rahım uzunluğu normal dıyo ama ağrım çok oluyor progestan kullanıyorum ılk haftalardan berı
UralYlmz FatmaE haftaniz büyük doğuma da yaklaşıyorsunuz büyük ihtimalle o nedenle artıyordur. Doktorunuza danışın isterseniz. Düzenli sancılarınız, kanama, şu gelişi şikayetiniz yoksa bebek hareketlerini takip ederek dinlenin bence.
UralYlmz Tugba-ikizler bana da progestan verdi doktorum ama çok düzenli kullanmadım dinlenerek geçirmeye çalışıyorum daha çok
Alem-56 FatmaE canım bebek baskı yaptığı için oluyor bide enfeksiyondan dolayı oluyor bu şekil benimde öyle olmuştu enfeksiyon çıkmıştı ne oturabiliyordum ne kalka biliyordum yuruyemiyordum zorla
nazazra24 FatmaE FatmaE kuzum vajinanın neresinde ağrı tam olarak yani direk vajinanın kendisinde mi ağrı sızlama falan gibi mi yoksa böyle rahme yakın yerde mi ?