Anneyiim Kizlar çok korkuyorum bebeğimi kuveze alırlar diye enfeksiyon var ve hiç geçmedi. Bir haftadır daha yeşil akıntı gelmeye başladı. Kasik ağrım ve kasılmalarım oluyor. Sizce bebeğe geçer mi bu enfeksiyon ya?🥺
Melike_4949 Anneyiim enfeksiyon yeşil akıntı normal doğum yapmıyorlar galiba öyle olunca çünkü enfeksiyon bebeğe geçer Allah korusun
1bejnadogan Anneyiim ben de de var 5 aydan beri doktoruma sordum mantar enfeksiyonu normal doğumda risk teşkil eder mi çocuk için dedim hayır dedi
Derin11 Anneyiim benimde var gebelik başından beri hiç geçmedi ve sezeryan olucam doktorum normal doğum esnasında bebeğe geçme ihtimalinden bahsetti kesin geçer demedi ama riski var dedi o sebeple biz sezeryan günü aldık
Anneyiim Melike_4949 devlette bakınıyorum ve yine orada yapacağım doğumumu. Onlara söylemeli miyim bu durumu? Hem 2.gebeligim bunu da normal doğurmak istiyorum devlette bu durumu ciddiye alırlar mı bilemiyorum