nazlicanural 39+3 haftalık, son haftalarda gaz sancısı çeken var mı ya neden oluyor ne geçirir 2 gündür de tuvalete çıkamama problemi herkes ilk haftalarda gaz sorunu yaşamış ama son haftalarda yaşayan yok mu ?