Paronayanne Kubradnmz1 en çok tavsiye edilenin bu olduğunu duymuştum . Bende fodega kullandım. Bende memnundum
Kubradnmz1 Paronayanne ya ben 13 haftalık oldum bı kaç gün önce doktorum folikasite devam dedi hatta bitmişti bu önerdiğini Alacam devam etmekte kararsızım o yüzden merak ettim kaçıncı haftadasiniz
Ikimelekannesi_ İlk 3 ay folibol daha sonra regenesis kullanmaya başladım ve doktorum doğuma kadar devam edeceksin dedi
gencbir_anne Kubradnmz1 evet zaten ilk 3 ay kullanılması öneriliyor sonrasında balık yağı ve multivitamin içeren vitamine devam ediliyor ayrıyetten demir ilacı kullanıyorum.
Kubradnmz1 @“Ikimelekannesi_”#p30822798benimde folibol yeni bitti vifolic alıcam şimdi bana da devam dedi ne zaman keser bilmiyorum ama sizin bı sıkıntı olduğu için mi devam dedi açıklama yaptı mi
Ikimelekannesi_ Kubradnmz1 yok b12 biraz düşüktü ilk zamanlar genelde bütün gebelerine tavsiye ediyormus.