Seda_nur4760 Melisailhan Melisailhan tatlı yedım müzik açtım ışık tuttum yemın ederim etti 🥺🥺🥺 oturdum ağladım yemin ederim
Blackatlas Seda_nur4760 Ben de 30+2′yim günümüz aynıymış :) 1 hafta önce bana da oldu çok korktum dr’a gittim orda tepiklemeye basladı zaten… Doktor bu haftalarda hareket sayılmaz henüz erken demişti bilginiz olsun :) Hareket etmiş zaten 🧿🙏🏼
071018 Seda_nur4760 günde 1 fincan zararı olmadığını içilebilir diyor doktorlar isterseniz yarn gün içinde deneyin isterseniz şimdi deneyin küçük bir fincan bende etki ediyor sol tarafınıza da yatın deneyin yani bi