HMH rica ederim helal olsun sizde helal edin, insan doğurana kadar hep tedirgin oluyor ama zor bir durum yok, ben ilk kalkıştada hiç zorlanmadım ilk günler oturup kalkarken acıyor ama gazınız olmazsa zorlanmazsınız ben normaldede gazlı olduğum için ağrıyordu 3 günde geçti 7. Gün merdivenlerden koşarak inip babama kapıyı açmıştım şaşırmışlardı iyileşmiş diye, bol bol her fırsatta kendinizi zorlamadan yürürseniz bikaç güne toparlanırsınız, zaten bebiş öyle güzel kokuyorki insan acısını unutuyor 😍