Kızlar merhaba 37.haftadayız fakat karnım gerilip büyüdüğünden beri karnımda sadece kırmızı sivilceye benzer kabarcıklar var kıyafet çıkardıktan sonra özellikle terlediysem daha çok görüyorum minik minik kırmızı şeklinde normal mi acaba yaşayan var mı bu durumu?