Kizlar ben 38 haftalik hamileyim hemen hemen 1 bucuk aya yakındır sol göğsümün ucunun hemen yanında bi kuruluk oldu ciddiye gördü ama ne olduğunu anlamadılar enfeksiyon tarzi birsey degilmis sadece onu soylediler Süt olacağı için krem de veremediler çevremdekiler nazardir dediler okuttum geçmedi böyle siyaha yakın bi kuruluk düğme kadar düşmüyor da hep böyle kuru duruyor kabuk atmış gibi nemlendirdim bir süre ama yine iyilesmedi emzirirken sorun olur mu neden olmuştur başına böyle birsey gelen var mı aranızda