rabisylmzz Arkadaşımın kan değeri adetine 1 2 gün var 12.21 daha çokk yeni sanırm geç döllenme falan böyle kan değeri olanlar varmıydı acaba
BuseBasderici rabisylmzz canım önemli olan değerin iki gün sonra tekrar yenilendiğinde iki katı olması. Testi bugün yaptıysa cuma günü tekrar yenilesin eğer 24 ve üzeri çıkmışsa sağlıklı gebeliktir
Eda0509 rabisylmzz 2 gün sonra tekrar kan versin değerin artması lazım canım. Benimde geç döllenme oldu bu ay. Adet günümde değer 2 çıktı. Adetten 10 gün sonra 253 çıktı. Yani benimki ondan bile düşüktü 😊 telaş yapmasın acele etmesin
Damla01 Ben varım 🖐 9.26 yla basladim 37 oldu sonra 113 ardindan 337 sonra 1000 kusur oldu ve kesemm gorundu 😊 2 güne bir kan veriyordum.
Tubasim Damla01 silik çizgi de pozitif kabul ediliyor zaten 🤲 ben de yumurtlama sonrası 10.gune kadar test yaptım hep negatif çıktı bi kaç gün daha bekleyim diyorum
Damla01 Tubasim Benim betam 9 du doktor ona bile pozitif dememisti canım o yuzden bilemedim. Ama ben adetime 2 gun kala kan testi yaptirmistim.