Bu nevresimleri 4 5 ay önce falan yıkadım temiz şekilde katladım dolaptaydı bugun sermek için baktım yorgan yüzünde değil iki yastık kılıfında da bu lekeler ve pas rengi resmen bir yerde de değil dağınık şekildeler yıkadım geçmedi de bu nedir Allah aşkına kalmış sararma lekesi olamaz bence o sarı olur baya başına gelen varmı merak ettim
