Ultrasonda 6 veya 7. Haftada belli oluyor. Kromozomların farklı kutuplara ayrılması sonucu bebek kesenin sağında veya solunda yer alıyor. Karından ultrasonda eğer bebek kesenin sağında ise kız solunda ise erkek olacağı söyleniyor. Vajinal ultrasonda ise tam tersi sağdaysa erkek soldaysa kız deniliyor. Benim ilk hamileliğimde doğru çıktı karından ultrasonda sağdaydı ve kızım oldu. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim ve 6+5 te kesede karından ultrasonda solda göründü teoriye göre erkek çıkıyor. Rabbim tabiki önce sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hepimize. Ama insan merak ediyor ikinci çocuk olunca ☺️ Sizdende tecrübelerinizi fikirlerinizi bekliyorum 🌸