Son iki gündür bebeğim hareketsiz gibi derinden birsey hissettim bugün ama bağırsak hareketin mi diye tereddüt de kaldım hiç bu kadar uzun tepkisiz değil di 3 gün önce tatanoz aşısı oldum acaba vücudum alışmaya mi çalışıyor ondan mı bebek de böyle anlayamıyorum 20+3deyim 🥺