Kızlar bazı problemlerim var 2 haftadır nst’ye gidemiyorum . 37 haftalık oldum sabahtan beri idrar torbamın orda o kadar baskı var ki anlatamam kasıklarımda da hissediyorum sanki bir şey sıkışmış gibi sürekli kram giriyor idrar kesemin oraya bu nedir ya yaşayan var mı bunu