Arkadaşlar 6 ay önce doğup büyüttüğüm 8 aylık kızımı aniden rahatsızlanması sonucu 19 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra kaybettim genetik wes testi sonucunda mitokondriyal metabolik hastalık (leigh sendromu) denildi anneden gelen bir gen imiş genetik taramalı tüp bebek yapmak istedik fakat yapılsa dahi net sonuç elde edilemeyeceği söylendi bizde spontane gebe kalıp prenetal tanı ile amniyosentez yapma kararı aldık çok şükür şu an 13 haftalık gebeyim ve 16.haftada amniyosentez planlandı fakat amniyosentez de dahi alınan hücrede net bir şey ifade edilemeyeceği söylendi yani bebek doğunca tıpkı kızım gibi gelişimine göre organlardaki mitokondri hasarının belli olacağı söylendi çevrenizde böyle bir olaya hiç şahit oldunuz mu çok ama çok acı bir kaybımızdı rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın 😭🙏