yusufalpmom Merhabalar kızlar 25+4 haftalık hamıleyim bebegım 680 gr dı doktor gelısımınde gerılık var dedi bebıslerınız kaçar kilo
Guzelszn27 yusufalpmom ben 27 +2 de gittim bebeğim gelişimi önde 2 hafta.ceviz yumurta kaşar balık et tüketmeye çalışıyorum şekerli gıdaları daha tüketiyorum ama büyük sır ceviz bence
seymaa7 yusufalpmom biraz ufak gibi bebiş ama hemen toparlar bence geçen hafta 26 haftalık 975 gramdık daha çok bebeğe kilo aldıracak besinler tüketirseniz çabuk toparlar gibi
ilkgozagrim__ Şuan 24 olduk 22+3 de detaylıda söyledi en son kilosunu 490 gramdı şimdi kaç kılı olmuştur
yusufalpmom Lalemm86 ınsanı endıselendıyorlar canım ya moralım bozuk bozuk gezıyorum ınan Internet’ten arastırdım normal gelıyor kılosu ama gerılık var deyınce moralım bozuldu