Meneksem bende 4.ayımda aynı şekilde çok kötüydüm nefes dahi alamıyodum antibiyotik kullandım mecbur öyle geçti yoksa öksürmekten ciğerlerim çıkcaktı resmen çok şükür bebekte bende iyiyiz hamilelerin kullanabildiği antibiyotikler var doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz