nzlbrn ben 32.haftamda başladım özele yani dr dan dr a değişiyor bu ama genel olarak kabul ediyorlar herhangi bir sıkıntı yoksa ben iki gebeliğimdede yaşadım bu durumu ilkinde doğum haftamda dr um hastaneden ayrıldı mecbur farklı hastaneye geçtim ve gittiğim gün doğum yapıp çıktım şimdide devlet takipliydim doğum için özele geçtim dr uma