Mahbuss Ezo-masum annem 41 yaşında hamile kaldı. Siz rahatlıkla hamile kalabilirsiniz Allah'ımın izniyle de😊
Elyesaa3 Ezo-masum insallah ablacım cok tesekkür ederim inşşaşşah daha güzel postalarda karşılaşırız 🌺
Oges Ezo-masum kimyasal gebeliği ben de yaşadım ilk hamilelikte genelde öyle oluyor nedense vücut kabul etmiyor ve atıyor üç ay bekleyin dedi doktor ben de beklemenizi tavsiye ederim yeni sıkıntılar doğurabilirmiş, tam 3. Ayımda hamile kaldım
Ezo-masum Oges doktor bana hiç öyle bişey demedi her kadının başına geliyor dedi.şimdi endişelendim biz hiç korunmadan devam ettik inşallah herşey yolunda gider
Phtc Ezo-masum canım hiç alakası yok bu olayın yaşla, ben de aynı yaşta hamile kaldım, gayet normal bir yaş hamile kalmak için çok şükür bir sıkıntı yaşamadım, Rabbim sana da nasip etsin hayırlısıyla
Seraa Ezo-masum ben de aynı yaştayım hemen hamile kaldım sen söylenenlere hiç kulak asma 15 haftalık hamileyim şu an moralini hiç bozma
Ezo-masum Seraa ne güzel cnm ya Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏baya benim yaşıtlarım varmış ben herkesi 20 li yaşlarda sanıyordum🙈
Umrnvrl Ezo-masum canım 30 yaşında evlendim 6 ay sonra hamile kaldım şimdi çok şükür dünya tatlısı balım var 😉😉 kimseyi duyma merak etme rabbim en kısa zamanda bebişini verecektir inşallah ☺️☺️
Ezo-masum Umrnvrl oyyy o balını yerim Allahım uzun ömür versin evladına🙏Çok sağol cnm yazmaya çekiniyordum iyiki açmışım böyle bir konu❤️
Gokden Ben 33 yaşından evlendim ama 34 yaşında denemeye başladık ve hamile kaldım, şuan 16 haftalık hamileyim. 32 bence geç değil.
Ezo-masum Gokden Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm 🙏😍valla ben bi kendimi bu kadar geç evlenmiş sanıyordum😊
Oges Ezo-masum demediyse problem yoktur herhalde ya doktordan doktora da fark ediyor biri diğerini tutmuyor hakkınızda hayırlısı oldun inşallah
Esilaminel Ezo-masum sizin yaşınızda hicbirsey yok 36 yasimda evlendim 4 ay korunduk sonra bir ara nasil olduysa olmaz diye korunmadik o ay hamile kaldim ve kimyasal oldu... Sonra biz kemdi istegimiz ile 1 sene daha korunduk ve denedigimiz an oldu yani 38 yasimda şükürler olsun ve sonlardayim... Bir cok tanidigim ve bazi yerlerden okudugum 20 li yaşlarda senelerce ariyanlar var... Bu işler yasa bakmiyor ve emin olun psikoloji cok önemli illa olsun diye kafaniza takip stres yaparsaniz olmayan bir cok insan gördum ne zaman oluruna biraktilar beklemedikleri an müjdeyi aldilar... Rabbim en kisa zamanda nasip etsin⚘
Ezo-masum Esilaminel Allah bi avazda kurtarsın inşallah🙏Ne güzel bi Melek gelicek kimlir❤️Gerçekten böyle hikayeleri duydukça içi rahatlıyor insanın inşallah stres yapmamaya çalışıcam bumdan sonra çok tşk ederim sizlere
reinamm Ezo-masum 32 çok geç bir yaş değil bence. Yani kimyasal gebeliğini yaşa bağlama bence. İçini ferah tut. İnan ne kdar taksan o kadar gecikiyor bazı şeyler
Gokden Ezo-masum sağol cnm teşekkur ederim darısı başına inşallah 😍😊 erken evililikler bitti artık, kimse 30 dan önce evlenmiyor bu zamanda 😊 sen içini ferah tut. 37 yaşında bile ilk çocuğuna hamile kalan gördüm 😊
Bilinmeyen34 Ezo-masum Ezo-masum bence kendini rahatlatmak için şu anda cocukdusunmuyoruz diyebilirsin çevrene.bi de toplum baskısı çekme. Psikolojisi olarak rahatlarsin biraz.
Ezo-masum Bilinmeyen34 öyle diyincede yaşın zaten geç sonra arasın bulamazsın sakın korunma kaç yaşında doğurmayı bekliyorsun ki diyorlar🤨zaten hemen olmaz diye eklemeleride beni deli ediyor