Kızlar gebeliğimi yeni öğrendim dün kanda netleşti 1 hafta sonra gidicem doktora kese için daha erken çünkü ama ben bebeği düşünmeden duramıyorum. İyi midir her şey yolunda mıdır ona bir şey olmasın ben ki gamsız bir insandım. Kafamdan asla çıkmıyor 🥺