se2206 Arkadaşlar Mehmet reşit hocaya gidip memnun kalan var mı ya da bahçecide herhangi bir doktora. Yeni olumsuz bir tedaviden çıktım şuan baslamiycam zaten tedaviye fikir almak amaçlı soruyorum.
Meryem_aydmr se2206 bahçeci Fulya da Özkan beye gittim tedavi oldum vs suan 36 haftalık gebeyim ve Özkan bey bence çok çok iyi bir doktor ❤️