Karbeyaz_ ben de o haftalarda çok yaşamıştım. Karnımızın büyüme genişleme ağrısı imiş. Ama aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonu da olabilir. Kasık bölgesinde ağrıya sebep oluyor. İdrara çıkarken yanma, sık idrara çıkma var ise bunu da düşünenilirsiniz🌸