Zseda Kizlar şimdi çıkmış gördüm de hiçbir şey anlamadım. Yarın doktora aticam ama dayanamadım size de sorayım dedim
GizemCann Zseda benim ikili test biraz yüksek çıktı sınır 1:25 miş benim 1:29 çıktı başına gelen var mı ? Ultrasonda bişey gözükmüyor sağlıklı duruyor ama ne olur ne olmaz perinatolojiye görün dedi doktor korkuyorum gitmeye açıkçası
Cgdmerl Zseda burdan ya da internetten gördüğünüz herhangi bir şeyden anlayamazsınız, eğer özelde yaptırdıysanız laboratuvardan çıktı sonuç verirler, orda düşük risk falan yazar, ayrıca sadece doktorunuz sisteminden görebilir bunun dışında
Yigit_Yagiz_Moms Zseda sonuç doktora gidince o grafik halinde veriyor size. Ultrason bulgularını da ekliyor üstüne
Newmommyy Zseda doktorun sayfasına düşer ancak oradan bilgi verebilir doktorunuz. Ya da hastaneden talep edebilirsiniz.
Zseda Cgdmerl teşekkür ederim ben bilmiyordum böyle olduğunu ilk gebelik olunca 🤗 yarın doktora soracagim