Herkese merhaba temmuz ayında bir gebelik yaşadım ama ağustosta akıtmak zorunda kaldım çünkü bebeğimde gelişme geriliği olduğundan gebeliğim geriye doğru gitti. Şimdi ise adet günüme göre 6+3 haftalık hamileyim ama bugün doktora gittiğimde 6+1 görünmekte kalbini duydum baya iyi atıyordu yine gebeliğim gerileme olur mu çok telaşlıyım da bu konuda fikri olan söylerse sevinirim.