Tuanaa Kızlar 7+4 gebeyim 2 hafta önce doktor kontrolüne gittim idrar yolu enfeksiyonu vardı toz verdi içtim 2 hafta sonra gel dedi bugün gittim tahlil verdim yine enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi siz nasıl geçirdiniz enfeksiyonu antibiyotik kullanmaya da korkuyorum
1palyaco Tuanaa korkma antibiyotik kullanmaktan enfeksiyon ilerlerse korkman gerekebilir asıl . Gebelikte antibiyotik kullanan çok gördüm doktorun veriyor sonuçta bunu . Sen düzenli kullan bian önce enfeksiyondan kurtul.
Fatabi Tuanaa Bol bol su iç canım,idrarım geldiğinde sakın sıkıştırma, günlük ped kullanma onun yerine çamaşırını değiştir sık sık,dut kürü yapabilirsin idrar yolu enfeksiyonu için Instagram @kadimhemsire var oradan detaylı bakabilirsin
Fatabi Tuanaa Bende yaşadım aynı sorunu enfeksiyon oranı çok yüksekti hem de sabah akşam hatta geceleri uyandığımda bile içtim suyu doğal yöntemler varken ilaçlarla hemen bedenini kirletme sana , bebeğe yazık
Ecemece0 Tuanaa ben de bugün muayene oldum, benim de enfeksiyonum varmış bana da toz ve antibiyotik verdi