Asdfghhjkl Ocak 4 2024 ‘de tarih verdi doktorum . Bebeğime kavuşacağım . Rabbim herkese nasip etsin . Doğum yaptıktan sonra sorularınıza cevap vereceğim . Dualarınızı bekliyorum genel anaztazi olucam çokta korkuyorum
1palyaco Asdfghhjkl korkma Allah yardımcın olsun . İnşallah kolay bir doğum olur sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😍🌸
Selcanunal2004 Asdfghhjkl ayyyy bizde 8 ocak aldık Bende genel istiyorum. Eşim doğıma girmem istemiyor. Tek başıma da panik yaprım diye korkuyorum Bütün dualarım seninle Sende bana lütfen dua et canım 🤲🏻
Asdfghhjkl @“Selcanunal2004”#p3082148 Selcanunal2004 Allahım biran önce nasip etsin kucağımıza almaya inşallah Rabbim yardımcımız olsun
Sabrusebat Allah kolaylık versin. Biz de sezaryen günü aldık ben de genel anestezi istedim doktor spinal ol daha konforlu olur dedi, size bişey söylediler mi genel anestezi ile ilgili.veya zorunlu bir durum mu oldu.
Nalia Asdfghhjkl Allah hepimize kolaylık versin ben de 9 ocak a gün aldım 3.doğumum olmasına rağmen ilki kadar heyecanlıyım 🌸🌸🌸