Karbeyaz_ Kızlar 22 haftalık olduk vajinamda bir haftadır ağrı var böyle oturup kalkarken bazen yürürken ağrı oluyor böyle nasıl desem hamlarsında etin ağrır ya vajınamın üst kısmı böyle ağrıyor neden oluyor acaba 😞
Selcanunal2004 Karbeyaz_ evet canım o haftalarda bende de olmuştu Kemikler ve vücüt açılma yapıyor o yüzdenmiş Sanki genitalimin üzerine fena bir ağrı vardı gibi Yatakta dönerken falan çok fena basıyordu. Doktor vücüt doğuma hazırlıyor kendini demişti. Ama ağrın artarsa mutlaka doktora gözük
Yenibirii Karbeyaz_ bende de oldu o gecmiyor maalesef 2 bucuk ay oldu dogurali gecti ama zaman zaman yan yattigimda tekrar agriyor
Karbeyaz_ Gizemyldz-1997 sende ne kadar sürdü canım 1 haftaya yaklaşık böyleyiz 😞yatıp kalkerken oluyor genelde
Gizemyldz-1997 Karbeyaz_ valla işte selcan anlatmış aynısı oldu ben de bazen böyle adet olmuş gibi ağrım oluyordu ve bu süreçte çok dinlenmen gerekir ve üşütmemen gerekir
Karbeyaz_ Gizemyldz-1997 Selcanunal2004 ağrım hep aynı seviyede canım aynen dediğin gibi genital bölgemin üst kısmı ağrıyor sade oturup kalkarken yürürken oluyor 22 haftalığız doğuma daha çok var ama 😣
Selcanunal2004 Karbeyaz_ ileriki haftalarda kasların güçlendiği için biraz daha hafifliyor. Benimde 30 dan sonra hafifledi