7 haftalık gebeyim. Bugün kontrol için doktora gittiğimde idrar testimde enfeksiyon çıktı. İnfex adında bir antibiyotik verdi. Doktor kullanabilirsin dedi ama prospektüse baktığımda kullanılmaz tarzında ifadeler var. Aynı durumu yaşayan veya aynı ilacı kullanması önerilen var mı 🥹