amine4444 Kızlar ben 3 aylık hamileyim doktorum başta bissürü tahlil istedi yaptırdık aklıma takılan kan uyuşmazlıgı testi başlardamı yapılır ne zaman yapılır benden neden hiç istemedi yapıldımı acaba bilemedim içime kurt düştü kızlar yardım edin 🤲😞😞😞
Sevde11 amine4444 gerek yok diye biliyorum ikinizde pozitifse, sen negatif esin pozitif olunca yapıyorlar yanlış bilmiyorsam
Elifttk amine4444 her muayeneye gıttgımde kan grubumu soruyor esımle bırlıkte söylüyorum ılk çocuğumda 28 haftada bana vurulmuştu doğumdan sonra tekrardan vurmuşlardı suan yine dıyor doktorum 28 haftada gel ıgne olacaksın diye 11 haftada kanamam olunca tekrardan vurulmuştum ben negatif esım pozıtıf böle bır test yapalım demediler
amayinedeiyiilerledim amine4444 bende test yaptırmadım sadece sordular, ikimizde pozitif kanda olunca gerek duymadılar.
hemsireanne16_ amine4444 sizin negatif eşinizin pozitif olması durumunda veya sizin 0 bebEK A veya B olursa kan uyuşmazlığı olur. Sizin bir sorun yok 😇