Blueberry0 Bebekannesiii_ bende yiyorum tatlı olsun çikolata olsun😅Önüne geçemedim malesef ben elendim😂
Parsmommy Bebekannesiii_ Ben o durumlarda kendime bebeğe hiç bir faydası yok ,sağlığıniz için yeme sabret diyorum . Ama tamamen tuketmiyor değilim tabi ara sıra yiyorum dozunda abartmadan.
Kutlu Bebekannesiii_ of gerçekten aynı durum bende de var. Yesem olmuyor yemesem olmuyor. Yemeden duramıyorum yiyince de yedikten sonra vicdan azabı çekiyorum. Napıcaz böyle bilmiyorum 😁
Sudelina2 Bebekannesiii_ ay valla bende sigarayı bıraktım midem bulunmadıkça bende tatlı çok yiyorum 😂
Bebekannesiii_ Blueberry0 devamlı tatlı yiyorum tutamıyorum kendimi baya kilo aldım ama duramıyorum 😂
Marlockaybaby Bebekannesiii_ 36. Haftaya girmek üzereyim dün akşam şekerim 215 çıktı korkudan ne yapacağımı şaşırdım. Gebelik şekeri olunca çok zor 🥹🥹🥹 benimde canım hep tatlı istiyor🥹 dikkat etmekte fayda var.