Merhaba kızlar bu benim 3. Gebeligim ilk bebeğimi 12 haftalik kaybettim kürtaj oldum ikinci gebeligimde oğluma hamileyken 9 ay boyunca kan sulandirici hap ve iğne kullandım dogum yapacağım gün yapmadım sadece bu gebeligimde yine kan sulandirici iğne ve hap kullandım dogum yapacagim gün yapmadm gebeligim iyiydi pek sıkıntım yoktu son günler çok zorladı ilk zamanlar sürekli yorgun Bi hal vardı ama yinede öyle böyle zaman geçti gelelim dogum zamanına ben 35 haftada sancı ve yarım bardak kadar su gelmesi ile hastaneye gittim doktor baktı suyu iyi dedi dogum değil açıklık yok dedi sancı kesici ilaç yazdı gönderdi ama doktorum bebeğim çok aşağıda olduğu için dogum 37 yada 38 de başlayabilir dedi 37. Haftayı doldurdum tık yok 38 i doldurdum yine tık yok 39 oldum gitmedim Bi sıkıntı yok prenses yerini sevdi ne zmn gelirse diyip akışına bıraktım ama evde açıklık kolaylaştıracak bazı hareketleri youtube dan bakıp yaptım ara ara 39+3 olduğumda arkadaşım aradı gel Bi kontrol edelim dedi gideceğim hastanede çalışıyordu gittiğimde doktor baktı suyu iyi bebek dogum pozisyonunda seni yarın doğuma alalım dedi Bi nst çek bide gel alttan muayene edelim dedi alttan muayene edince dogum baslamis dedi acikligin var dedi inanamadım gerçekten mi dedim evet dedi nst de sancı çıktı galiba ama bana kağıdı göstermediler ertesi gün sabah 8 de hastaneye geldim işlemleri yaptım tekrar alttan muayene etti ve 4.5 cm dedi bnm ara ara belim karnım agriyrdu ama düzenli degildi o aralarda açıklık oluşmuş çok sevindim çünkü oğlumda 12 saat sancı çekmiştim daha sonra dogum haneye alındım9.30 da suni sancı takıldı ve 1 saat nst bağlı Bi şekilde bekledim 1 saatin sonunda suyumu patlattı ebe ve sonda ile idrarı boşalttı birden yapınca biraz canim yandı sonda kısmında sonra sancı geldikçe comel dedi yaklasik1.30 saat te o şekilde sancı çektim artık dayanılmaz olmuştu 10 sn sancı var 10 sn yok artık beni alın diye yalvardım çatala çıktım sancı gelince ikin dedi bn yaklaşık 7 8 kez ikindim 12 de çatala çıktım yaklaşık yarım saat 40 dk kendim ikindim fakat çıkaramadım daha sonra 3 kişi birden karnıma bastırdı yine aynı çıkmadı Bi abla vardı hasta bakıcı geldi iki dirseğini koydu bastırdı sen ıkinma derin nefes al dedi sonra kızım doğdu 12.50 de 21 Aralık Perşembe günü doğdu prensesim daha sonra ebe arkadaşıma çatısı uygun fakat kemik yapısı uygun değil bu kız normal doğum yapmamali demis konuştuk ilk doğumunda söylenmesi lazımdı neden söylenmemiş hiç Bi bilgim yok şuanda 1 haftalik olduk kızımın başında Bi sislik var kan toplamış doktor doğumda zorlandığı için olmus yavaş yavaş küçülmesi lazım büyürse beyin cerrahine gidin dedi 1 ay sonra kontrolumuz var birde o başındaki kanı kafa emdikce sarılık yapar dedi onun için sık sık emzir dedi şimdilik Bi sıkıntı yok inşallah küçülür bize bol dua edin kızlar uzun oldu k.b biraz ic dökme biraz dogum hikayesi oldu gaziantep inayet topcuoglu devlet hastanesinde dogum yaptım cok memnun kaldım sadece bastirdiklari için kaburgalarım hala agriyr dikisim yok sadece içte var oda prenses kızımın gelirken yırttıgı biraz dikişler batıyor iç kisima herkese su gibi doğumlar diliyorum🩷👶🏻