Defnemin_annesi benimde ilk hamileliğimde suyum fazlaydı. Şekerde yoktu. Herhangi bir sebep yada şundan olur diye bir durum yok canım su fazlalığında... yediğin içtiğinden olur diyemezde kimse ... net bir sonucu yok... önemli olan bebeğinin kalp atışlarını etkileyecek kadar çok mu ? Öyle olsa dahi korkma sık kontrolle en fazla 38 de doğuma alırlar... Kafana takma çok fazla...