Kızlarr 38 haftalık gebeyim bugun çatı muanesi oldum doktorum baktı parmak kontrolü ile ama birden bakınca istemsiz geri çektim haliyle kendimi bana çatın dar ve bu şekilde normal doğum yapamazsın sen dedi yani demek istediğim zaten geri çektiğim için tam sokamadı bile bana konuşma şekli kestirip atması yanlış geldi sezeryan günü verdi sezeryan günü alıp normal doğum yapan varmı aranızda